2 lipca zakończyły się obrony projektów uczniów klas II i III, które zaplanowane miały w tym roku praktyki zawodowe. Kreatywność uczniów niejednokrotnie zaskoczyła promotorów i komisję. Warto wspomnieć o projektach związanych z monitoringiem, inteligentnym domem, stacją meteorologiczną, grach 2D i 3D, aplikacjach dotyczących zdrowego żywienia, branży remontowo-budowlanej, tworzenia mapy atrakcji turystycznych, adopcji zwierząt. Nie zapomniano także o seniorach, dla których opracowano bardzo intuicyjną obsługę telefonu. Estetyką i rozmachem wyróżniały się przygotowane strony internetowe i filmy. Nowością był projekt gry, która miała formy noweli decyzyjnej. Warto tu dodać, że większość gier wzbogacona została o muzykę skomponowaną przez naszych uczniów. Sieciowcy zaskoczyli ogromnym i bardzo profesjonalnym projektem firmy reklamowej (szczegółowym kosztorysem i badaniami rynkowymi).
Cieszy fakt, że projekty pokazały szerokie spektrum zainteresowań naszych uczniów, niezależnie od wybranego kierunku kształcenia.
Już wkrótce najciekawsze projekty pojawią się na naszej stronie!